Friday, March 23, 2018

Inspirasjon -utemiljø!

 Jeg kom hjem fra jobb for sent til å finne ut hvor mye tæle og is det var igjen i hagen, derfor sitter jeg i sofaen og titter på sommerbilder og legger planer.
Vi har jo fått oss en hyggelig bakgård som vi knapt rakk å innrede før vinteren kom i fjor, så i år blir det nye møbler der, og mer beplantning.
Jeg bare ELSKER inspirasjons-bildene fra Artwood, og det var disse som gjorde at jeg bestilte meg både bord og solsenger derfra. Har innmari lyst på denne sofagruppen også, men må nok bygge veranda først for vi har ikke plass til mer i bakgården nå.
 Klart at man må nok ha tak over når  man bor i Regnets Rike, men vi har planer om sånn motorisert markise på annekset. På verandaen blir det nok bare parasoll for jeg orker ikke skygge foran kjøkkenvinduet mitt.
 Jeg venter også inn noen nye lykter fra Artwood i butikken min, og drømmer om sånne ute-tepper, men jeg må nok bare skrinlegge de. De blir jo nyvasket nesten hver dag, og rekker nok aldri å tørke opp.
 Jeg får heller prøve å gjenskape stilen på andre måter. Helst i morgen!!

Her er solsengene mine også:
 Da mangler jeg vel bare varmen.....
 Håper du ble inspirert!


No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)