Tuesday, November 28, 2017

Sur, tverr og grinete!


I dag har jeg egentlig bare vært sur, fordi jeg har så vondt, men samtidig så lyst å gjøre noe fornuftig. 
Jeg spiser helst ikke smertestillende for da glemmer jeg bare å være forsiktig, og får det ti ganger verre dagen etter. Sammenlign det gjerne med en real fest, med for mye alkohol og tusen ting en må gjøre dagen derpå... 
I dag tenkte jeg å knipse litt bilder til blogg og Instagram, men det var faktisk for vondt å holde kameraet, så det ble kun noen få med mobilen. Fikk derimot vasket litt da, for det går fint med venstre. Dagens bilder er derfor hentet fra mitt innholdsrike fotoalbum, og er av litt av julevarene i nettbutikken min. 
 Selv har jeg ikke begynt å pynte til jul enda, men klarte nesten å lure venninna mi med en video jeg la ut på butikkens Instagram-profil i går. Den var fra selvsagt fra 2016, men det skrev jeg ingenting om, så i morges fikk jeg en litt bisk Snap: "Du he vel ikkje pynta t jul NO???" I tillegg hadde hun brukt noen symboler som også fint kunna blitt brukt om jeg egentlig hadde drept naboen, eller kjøpt meg grillvotter til 20 000,-
Personlig så syns jeg det er fint å ha venner som sier akkurat det de mener, -og i tillegg tåler å få samme mynt tilbake. Har fremdeles friskt i minnet om at jeg pent fortalte at hennes nye stol passet bedre på bålet, enn i stua. Og jeg fikk kaffe lell.
Min venninne skal trøste seg med at jeg er faktisk møkklei av å pynte til jul før jeg har begynt her hjemme. Disse bildene av engler og God Jul-lykter tok jeg faktisk første halvdel av september, for jeg måtte ha de til nettbutikken. Det var så varmt i hagestua at jeg sto i shorts og bikinioverdel, og var IKKE i julestemning for fem flate øre.
På jobb har jeg pyntet 5 juletrær og laget diverse andre dekorasjoner, og det var gøy frem til juletre nummer 3 omtrent, så min egen jul, kan jeg fint vente med en stund til. Kan bare poste bilder fra 2016 på Instagram, og late som ingenting jeg.
Jeg kjenner at jeg ikke har noe særlig mer på hjertet i kveld. Tenker jeg får ungene i seng og drukner meg i en eller annet serie på Netflix, og prøver å glemme at jeg egentlig skulle vært i kjelleren og ryddet litt mer. Er mest store ting igjen i de rommene vi skal støpe nye gulv i, og de klarer jeg ikke å ta lell. Har også endel jeg vil gi bort, men ønsker å gi det til noen som har for lite, og ikke råd til å kjøpe nytt. Mye vinterdresser etter barna som er pent brukt, samt interiør og ett digert Bombay-bord jeg mistenker havner på Sankt Hans-bålet om ingen vil ha det.
Det ble mere bilder enn tekst i dag, men nok tekst likevel, så kos dere med JULEBILDER, så skal jeg sende noen av de på snap til venninna mi og si at jeg er i gang. "Jul er jul og advent er advent" fikk jeg beskjed om i dag!
Alt finnes i nettbutikken min her: Paradiset Interiør https://www.paradisetinterior.no/categories/jul -ikke for at jeg liker å drive med reklame her, men jeg orker ikke mailer med spørsmål om hvor en finner tingene hen, -SÅ sur er jeg!! ;)
 








No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)