Tuesday, August 29, 2017

Kravstor mann og lettskremt kvinnfolk!

Så deilig at solen titter frem igjen i dag, etter at det bøttet ned i natt. 
 Klematis tåler regnet fantastisk bra. Mye bedre enn mine fylte roser, som også fylles med vann og råtner bort.
Dessuten er den nydelig nå mot høsten, når mye annet er avblomstret.

Digger denne koppen!! ;)
"Coffee because it's too early for wine"
Å starte morgenen med vin er jo ikke helt bra, men kaffe må man ha!! ;)
Den kommer fra butikken min!
 I går kveld begynte vi med kantene i bakgården, og må bare vise frem hjørnene til Andreas. Det er svært tilfredstillende å ha en petimeter-mann en gang i blant! :)
-Og nei, dette er IKKE yrket hans!!
 Jeg hjelper til så godt jeg kan, men holder meg unna vinkelsliperen altså. Har vernetå i skoen, men frykter hele foten forsvinner om jeg skal borti det der!
Må vel jobbe videre i kveld. I går ble det så tidlig mørkt at jeg måtte hente hodelykt til Andreas, men blå himmel gir lysere kvelder. Får håpe været holder seg, sånn at det tørker opp også.
Nina

No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)