Sunday, February 26, 2017

En liten oppdatering

Solen skinner og jeg kan endelig senke skuldrene litt, og lade batteriene for nok en tøff uke. 
I glamour-yrket har vi båret, åpnet og flatpakket papp til fingertuppene sprekker og blør, mens ullundertøyet klistrer seg til kroppen, og over to måneders ettervekst kjemper med å holde seg innafor hårstrikken.
Jeg husker jeg tenkte å trappe ned i jobben etter jul, men hittil har det blitt med tanken.
 Gleder meg til å dra på jobb i morgen, men ser også frem til min neste fridag, selv om jeg ikke vet når det blir!
Uansett skal jeg i dag nesten bare slappe av, og glede meg over alt jeg har rukket denne uken. Med vanvittig mye nytt i butikken, ferdig betalt moms-regning og ett hus som ikke flyter av hybelkaniner, er jeg faktisk rustet til en ny dag i morgen.
Egentlig bra at jentene mine har vært på vinterferie i Trøndelag denne sinnsyke uken, så jeg har litt å ta igjen på den fronten i kommende uke.

Før snøen kom for noen dager siden, hadde min kjære fått revet, og stavet opp igjen siste veggen på uthuset, men han kommer ikke lenger før vi har fått det siste vinduet. (Fikk ett feil før jul, derfor ble det lenger ventetid)
Det er litt mer arbeid enn det ser ut til her, men er glad vi har kommet såpass langt.
:) Det blir SÅ kjekt å kunne begynne innvendig, men A sier at vi må ta taket først! :P *Blah!

Må hive meg rundt å gjøre oss klar til å dra i bursdag nå! :)

No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)