Saturday, May 7, 2016

-Tror du det er gøy å drive nettbutikk???

Jeg lover å komme med flere hageinnlegg, -men i dag har altså tiden gått med på jobb. 

Selvsagt måtte det komme varer fra to leverandører på en sånn inniklemt-dag, når alle har tid til å handle, og jeg er alene på jobb. Hadde i utgangspunktet store planer om å rekke både ditt og datt i dag, men kom ikke så innmari langt, selv om jeg stempelt inn en time overtid. 
 Så hun blir ikke arbeidsledig hun som kommer på jobb i morgen heller.... ;)
Jeg har også ørten varer jeg må legge i nettbutikken, men det er så innmari kjedelig! Med tanken på denne listen, vil styrking av bunadsskjorte etterpå gå som en lek, -for det er mye kjekkere, tror det eller ei!! ;)

Og bare så dere vet det: Ikke alt vi selger ligger i nettbutikken! Småplukk, samt risiko-varer (som kan bli knust under frakt) orker vi ikke å legge inn, så det er mer å se i butikken enn på nett.
 I dag fikk jeg påfyll av kunstige blomster, -for selv om jeg liksom har grønne fingre, så har jeg overhode ikke lyst å vanne blomstrene inne om sommeren!
Hos meg regjerer både kunstig hortensia og gardenia (bildet under) i vinduskarmene, mens jeg står ute med rumpa i været og nesen i jorda.
 Stikkord i denne stua i butikken er GLAM! :)
Kommer til å presentere de forskjellige rommene på jobb, og dette er først ut i rekken.
"Glam", -kommer det fra meg med hendene på ryggen, for å skjule neglene som i løpet av en hel sommersesong, aldri blir helt fri for jord.....
Hvit hortensia finner du HER! Gullfarget champagnekjøler HER.
 Dekorkuler fra Eichholtz finner du HER og Harris Speillykt HER
Diablo gullfarget lykt HER
 
 Sjakkbrikker HER og Elce Moscow pute: HER
Ja, det var litt reklame fra min lille butikk. :)
Lørdagsåpent 11-15.00 som vanlig!
PS Jeg vil grave opp noen godbiter, og endel Hosta fra hagen og ta de med på jobb. :) Flere kunder som ønsker dette, for jeg har jo endel spennende!


No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)