Tuesday, May 3, 2016

Ny mann og gravid i 6 måned!

Den siste uka har jeg følt meg som en luftmadrass med 40% luft, og har stort sett holdt sofaen. 
Min kjære derimot har holdt den andre sofaen, men har ligget for døden. 
Man-flu er ikke noe å spøke med, så mens jeg måtte være mamma, butikkarbeider og kokke, har han vært på sofaen, i sengen og to ganger til lege. 
Heldigvis har mannen nå stått opp fra de døde og vist meg en midje som er temmelig mange centimeter mindre enn tidligere, for en uke uten mat, setter sine spor. 
Jeg har fått en ny mann!! :) 
Dessverre har min egen sykdom ikke tatt fra meg matlysten, så jeg ser ut som jeg er gravid i 6 måned, og det føles ikke fult så bra....
 I går begynte jeg derimot på en slags spontanabort av magefett, fordi kroppen dugde endelig til litt fysisk arbeid, og hagen fikk gjennomgå. Så mens mannen kvitter seg med streptokokker, fjerner jeg cellulitter, og gleder meg til ny date.
Å jobbe i hagen er supermotiverende, og om en gjør det i høyt tempo, er det god trim. I morgen skal jeg opp og ned vår 3 meter lange gardintrapp 50 ganger.
 Bildene i dag er fra butikken, -ganske enkelt fordi dagens hagebillder ikke har klart å holde mitt tempo med å komme seg over i bildestømmen på dataen min.
Skåler for ny mann, med min nye tekopp!
Gravid-selfier får andre ta seg av! ;)

4 comments:

  1. Hahahaha nå begynte jeg jammen meg å lure. Hærlig innlegg.

    ReplyDelete
  2. Haha.. Du kan få sagt det, du.. Nyt våren, sommeren og hagearbeid, og vær forsiktig i gardintrappen. Hilsen Inger Johanne

    ReplyDelete
  3. Haha, festlig skrevet. God bedring :)

    ReplyDelete

  4. Hi Niña ,,,i love you blog ,, you have a new follower
    Angelica

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)