Saturday, March 26, 2016

Påskeaften

I morges våknet jeg opp til 10,5 grader, og følelsen om at vinteren er endelig har sluppet taket for godt. 
Det ble ikke noen hagedag på meg, da jeg måtte på jobb, men det var en fornøyelse å stå i butikken med ytterdøra på vidt gap hele dagen, som første gang i år. 
 Vi henger litt etter med å pakke ut alle de nye varene som har kommet, men det var ikke mulig å jobbe lenger i dag, da jeg også måtte rekke matvarebutikken, samt hente jentene på bussen fra Trøndelag.
Skal lade batteriene disse to fridagene og være klar til dyst på tirsdag igjen.
Supergodt med fri, og bare være hjemme, med ungene. Må riktignok mate vaskemaskina i morgen, da jeg har vært i hagestua og ryddet opp haugevis av pledd etter en gjeng med hyttebyggere der, og da havnet flere av de i skittentøysdunken. Pledd er forbruksvarer når en har barn! ;)
Ha en herlig påskeaften! 

No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)