Sunday, February 28, 2016

Gi meg styrke!!


Jeg skal ned å sortere i "mørkeloftet" mitt i kjelleren. Trenger MOTIVASJON og en kontainer! 
Det står ting der som ikke er rørt på 8 år, og noe ble faktisk flyttet rett inn fra mørkeloftet i gamlehuset mitt. Her har vi ikke gulv oppe på vårt mørkeloft enda, derfor har vi brukt ett stort rom nede i kjelleren til oppbevaring. Mest lyst å hive alt på St.Hansbålet og bare glemme det, men det er endel ting og klær etter ungene jeg vil ta vare på.

Til mitt forsvar så kan jeg si at jeg bodde mine 9 første år i huset til min bestemor som var født i 1913. Hun var superflink på gjenbruk, og kastet svært lite. Både kreativ og flink, -men hadde TID! Det har ikke jeg lenger...

Happy søndag!

No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)