Sunday, December 13, 2015

Sliten, konfliktssky og sover stående....

Her er man virkelig ikke en ivrig blogger, -og det er ikke med lett hånd jeg skriver noe her. Virkelig!

Saken er at det er lettere å bare legge ut fine bilder, og ikke skrive noe særlig, fordi det skjer så mye elendighet i verden. 
Hvor viktig er egentlig interiør i en verden der folk drepes, blåser seg selv til himmels, og flykter fra sitt hjem?!? 
Jeg bør ikke ytre mine meninger om dette, for uansett er det noen som ikke liker det jeg skriver, og jeg orker ikke noe styr. Tror jeg har blitt konfliktssky.... ;) 
 Derfor blir det bare en bitteliten oppdatering av hvordan det går hjemme i Paradiset 3.
Jeg har jobbet litt mye den siste tiden og er litt sliten. Innimellom så må jeg bare ha pause fra jobben, derfor har endel av mine juleforbredelser bestått av å sett alle 3 sesongene av den dansk-svenske serien Broen på min data den siste måneden. Måtte bare hvile bena og koble ut hodet.

Jeg har pyntet litt til jul, sett på at ungene har bakt julekaker hos bestemor, mens jeg selv hadde mest behov for å sove stående. De fleste av julegavene er bestilt på nettet, og har vasket hus mens jeg har snakket jobb i telefonen.

Det blir vel jul i år også, -bare håper den ikke kommer riktig enda, for en møbelkontainer er straks i havn i Ålesund, og jeg har vel ikke pakket inn en gave til egen familie....
 Ho ho ho....
Plutselig tilbake!

No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)