Tuesday, December 29, 2015

Ikke konkurs enda.....

I dag hadde jeg og Leon fri, -men fordi jeg får en kontainer med møbler i morgen, ble dagen vår litt mer amputert enn planlagt, da mamma måtte skrive noen mailer, og ta 3-4 flere telefoner. 
Leon klaget ikke, for han har fått ny Lego til jul, og var mer enn opptatt. 
 Vi rakk heldigvis en tur ut i fineværet for å luftet storesøsterst kanin som er på juleferie hos oss, og spille litt fotball, før pappa kom hjem, og mamma ilte på jobb noen timer for å pakke nettordrer. Rekker jo ikke så mye i morgen, siden vi får møbler, så da valgte jeg å ta det i ettermiddag.
Det ER kjekt å få inn nye møbler til butikken, men det er så frustrerende å må sette opp alt av priser pga den elendige kronekursen. Om noen tror jeg tjener fett på disse møblene, får de sette seg ned og ta en samtale med julenissen. Redningen er å ha verdens snilleste familie som hjelper meg å losse gratis, samt rimelig lagerleie. Må innrømme jeg ser litt mørkt på denne bransjen om ikke valutaen forbedrer seg, men jeg er ikke den første til å å gå konkurs, det er iallefall jeg sikker på.

:)

No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)