Monday, December 28, 2015

Er du fornøyd med alt i ditt hus??

Jeg har definitivt ikke verdens fineste inngangsparti, -men holder meg godt nederst i middelklassen her. Vet ikke hvor mange kvelder jeg har snudd meg hundre ganger i senga, for å prøve å komme på en finere løsning, men innser at her må det profesjonelle til, selv da vil det ikke kunne bli fantastisk. 
Jeg har lyst å endre hele fasaden på denne delen av huset vårt, men i og med at det er ett påbygg, vil det nok aldri bli slik jeg ser på det som perfekt. 
Jeg gjør derfor det beste ut av hva jeg har, og konsentrerer meg heller om badet som skal knuses om få dager. Alt skal rives, -tak gulv og vegger, og alt blir nytt. 
Vi har utsatt dette i flere år nå, ganske enkelt fordi vi har vært så lei av å pusse opp, -og ta badet er heller ingen barnemat. Vi skal jo ha vegghengt wc, og da må den flyttes. Vegghengt do skal ikke være på yttervegg, er det noe som heter nå, derfor må do'en i dusjen og dusjen flyttes der vasken er, så vasken må på en annen vegg. Vi blir ikke ferdig på en uke, med andre ord..... ;)

Er huset ditt perfekt??



2 comments:

  1. Perfekt hus er det vel ikke mange som har, men jeg mener det gjelder å være fornøyd med det man har, og gjøre det beste ut av det. Tror mange vil misunne deg inngangspartiet med overbygg, og du vil nok finne en god løsning etter hvert. Å pusse opp bad er et stort inngrep, men du så deilig når det er ferdig. Lykke til!

    ReplyDelete
  2. Perfekt, ja! Absolutt!
    Du har et hyggelig inngangsparti i forhold til mitt, som er utsatt for vind og vær, og hvor inngangsdøra slår rett i det stygge rekkverket...
    Drømmer om et bislag med god plass på begge sider, benk (som hos deg), og en trapp som innbyr til å sitte ned med en kaffekopp og glane :)

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)