Friday, October 9, 2015

Sparkle, shine, sleep, repeat!

Uttrykket har jeg plukket opp en eller annen plass, og i mitt liv betyr dette:
Sparkle, -for å dekke over kriserammende områder i fjeset. Shine: Glitrer fælt på jobben for tiden, for vi pakker opp og priser julepynt, og alt er dekket av glitter. Sleep: Sier seg selv: Zzzz... Så er det på'n igjen!!
Min herlige europalle-seng i butikken innbyr ikke til mye soving om man prøvesitter den, men den ser da ikke så værst ut!


 Vi har fått inn noen flotte, rimelige gulvlykter i butikken! :)
For mer info trykk her!
Nå skal jeg gå å finne min egen seng. Kjenner jeg har usedvanlig lyst til det nå, så får mang sparkle og glitre litt i morgen også! ;)


No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)