Tuesday, October 6, 2015

-Rene helvete å bo sammen med!

 Innimellom følger jeg at jeg formelig selger sjelen min med å drive på slik jeg gjør!

Når jeg ser meg selv i speilet tenker jeg: Jeg har ett igjen på lageret av dette, og ett i butikken. Hva gjør jeg når det er tomt på lageret, -rebestiller jeg? 
Ja, hun i midten har jeg sett før, og i mine øyne er hun ikke så spennende.....
 I forrige uke kom tanta mi innom meg i butikke (hun jobber vegg-i-vegg) og hvisket: Nina, du har ett eller annet på genseren... 
Jepp, -selv om jeg da hadde gått forbi 20 speil den dagen, hadde jeg da altså ikke sett dette!
-Helt typisk meg!

På messa kom jeg over dett armbåndet, -som passer perfekt til den nye klokka mi, og da tenkte jeg: Dette kan jeg jo selge....
Og når man skal spise, må man jo bruke av varene i butikken, og legge ut bilder på Insta, så slår man to fluer i en smekk: Bli mett, OG lage reklame! ;)
Jeg benytter meg også av barnearbeid, -for dere som har mottatt pakkelapper med litt "spesiell" håndskrift, så er det altså datteren min som har hatt ett par dager med sommerjobb hos meg! ;)

-Og benytter meg av det man har for hånden, når man skal vise hvor mye veddunken vi selger rommer....
Ideer og inspirasjon hentes konstant, og vips må man pause filmen fordi fruen i huset må knipse ett bilde av den stolen hjemme hos en av de mistenkte, -som også er oppe sent, etter teksten å dømme....
(Følte meg litt truffet her, -men jeg må jo jobbe!! ;) )
Nei, det er ikke bare-bare å være samboende med en arbeidsnarkoman, -derfor må man jo avfotografere, og spare på sånne snap'er fra mannen som bevis på at det ikke er helvete hele tiden! ;)
Nå ligger han derimot i sin søteste søvn, men jeg sitter nede og jobber! BOMBE!!





No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)