Monday, October 12, 2015

God hjelp! :)

Bare litt bilder fra meg i dag. Har ikke så innmari mye på hjertet, da dagen ikke har vært blant de mest spennende med prising av 1000 julekuler. 
 Nå skal jeg vel ikke ta på meg æren av å prise mer enn 10 stk da, -for mamma gjorde resten, mens jeg løp skytteltrafikk mellom lager og hennes arbeidsbord. Mamma er for øyeblikket krykkebruker, da de har byttet ut diverse slitedeler på kroppen hennes, men hun gjorde en enorm innsats i dag, og jeg er supertakknemmelig for hjelpen.
 Alle juletrekulene fra Riviera Maison kommer i egne små esker, innpakket i silkepapir og bobleplast, så det er himla mye arbeid bare å pakke de opp. Vi puttet de i kurver og kasser, slik at de er lett å plukke opp og henge på trærne når den tid kommer. Alle sammen ligger i nettbutikken, -men bildene er ikke bra enda, da vi bare har mini-bildene fra RM sin backoffice-nettbutikk. Lover å bytte de ut snart!
Enkelte juleartikler er vi snart utsolgt for, men noen har jeg klart å etterbestille. Dessverre var det flere varer som var utsolgt fra leverandør, som Eiffel-tårnet kongle-lyset fra RM og rådyrparet fra Lene Bjerre.
Bildene er fra kjøkkenet mitt, og fungerer vel som litt reklame for nettbutikken, og alt finnes der! :) 

Ha en flott uke! 

No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)