Sunday, October 4, 2015

Favoritt-dagen!

I går la vi oss til vanlig tid, sånn i ett-tida, men på en eller annen forundelig måte så sov jeg til klokken var halv ett i dag, og det sier sikkert litt.... (!)
Sinnsykt godt å være skikkelig uthvilt i dag da!
 Har stort sett tatt det med ro i dag, for jentene er på hyttetur med tante, og Leon var hos en kompis. Jeg har derfor laget litt mat, dillet litt og gått en tur.
Kledt på nye trekk på putene mine... disse deilige velour-trekkene finnes i nettbutikken min, -tror jeg! ;)
 Og favoritt-lysestakene har fått nye Lene Bjerre-lys.
Mens min kjære bakte foccaciabrød til middagen, tok jeg meg ett bad.
Som vanlig er jeg forsinket med ting, så lørdags-prosecco'en, ble drukket på søndag.
Pytt-pytt, -butikken er stengt i morgen, og jeg skal ikke tidlig på jobb!
Må på jobb for å rydde, pakke noen ordrer og henge opp ett speil, samt noen lamper som jeg har utsatt nå i to uker.
Leon har høstferie, så han sier han vil bli med. Han vet han får sitte med Ipad'en og kose seg mens jeg jobber.
:)

No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)