Monday, June 22, 2015

Snille jenter kommer til himmelen, vi andre derimot sender do-middel i Posten!

Kaffepausa er over for denne gang, og i morgen er det bare å ha seg på jobb igjen.
Jeg var faktisk innom en liten tur i dag også, bare for å pakke noen av nettbestillingene, og levere pakkene på Posten, men bortsett fra det + ett styremøte har dagen blitt viet til sommer, sol og hage.
Valget ble å møte opp på jobb to timer tidligere i morgen for å gjøre unna det jeg droppet i dag, for jeg trengte bare så sårt denne solen. At regningene må vente en dag ekstra, er det vel ingen som dør av, og ikke tror jeg de har forfalt heller. 
 Fikk inn utrolig mye nytt i forrige uke, og jeg har ikke rukket å legge ut alt på nett enda, og det beklager jeg, men tror vi skal komme ajour denne uka. Her er iallefall noen smakebiter!
Denne sofaen er riktignok ikke helt ny, men siden vi er tomme for 3-setere, har jeg pakket frem en 2-seter i butikken. Holder også å gå tom for stolene i denne serien nå....
 Nye spisestuestoler i to utgaver!
 Og de kommer også i grå...

 En kan vel ikke klage på utvalget i butikken nå, for det er både variert og spennende. Det er også veldig kjekt å glede seg til å gå på jobb, selv om man vet at en må vasse i papp store deler av dagen!
 Emballasjen er vel i grunnen baksiden av denne butikk-medaljen, men etter at vi startet nettbutikk blir all emballasje gjenbrukt. I tillegg får vi fra våre to nabo-bedrifter, så om noen stusser på hvorfor de får motorolje-logo på pakken sin, eller disse campingdo-rensemidlene som har sånn snerten størrelse, så er det altså fordi vi ikke har nok papp selv! ;) -Må si at jeg var litt brydd den dagen jeg leverte 7 pakker med logo for sånn do-middel oppe på Posten.... ;)

En må se det komiske i den grå hverdagen! ;)


No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)