Wednesday, June 24, 2015

Hipp hipp hurra!!

Tvillingene mine ble 12 år i dag, og jeg tok meg fri for å kose seg sammen med jentene mine. Har nemlig en snill ansatt som tilbydde seg å jobbe hele dagen for meg, slik at jeg kunne være sammen med jentene i dag. 
Her er de med selvvalgt frokost i hagestua. 
Vi er knapt halvferdig med bakgården vår, -men om en vinkler kameraet rett ser de veldig koselig ut.
Har jo prosjekter over alt, altfor mye ved, og altfor liten tid. Min kjære går heldigvis ut i ferie til helgen, og da håper jeg han vil fortsette på sitt siste prosjekt. Bare rot nå.
Her er mitt rot da:
Ser ut som en jungel, men har ett visst system, bortsett fra at jeg er altfor forsiktig med beskjæring av rosene.... Lover å blir tøffere til nesten år! ;)
I morgen er det tilbake på jobb, og pakking av varer i nettbutikken, samt legge inn mere nyheter.

No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)