Tuesday, June 2, 2015

Fra London til Paris på 5 minutter....

 Av og til så finner man produkter som bare passer inn over alt.
Denne London veggklokka hang jeg opp fordi jeg skulle ta ett bilde av den, -men så kom den aldri ned igjen!
 Vi fikk også inn "lillebroren" til London Lommeur, altså Paris Lommeur liten, og den bare MÅTTE jeg bare ha, siden jeg er så glad i den store.
En ser tydelig hvor mye mindre den er på dette bildet, om en sammenligner med det første. Jeg skal fortsette å ha den store hengende, så skal den lille inn på rommet til lillebror når vi får pusset det opp.
Her i huset drikkes det svært mye te, så både te, kaffe og sukker i flere varianter finnes i kroken ved vannkokerkranen vår.
Quooker-kranen som stikker frem i hjørnet her, er den beste investeringen vi har gjort i kjøkkenet vårt, i tillegg til spiskammerset (-men det var her fra før da!)
Brukes hele tiden, både til matlaging og drikker. Tar jo vann fra denne nå vi skal koke potet, pasta og ris mm.
Ellers er jeg glad i at pynten min i kjøkkenet også har en funksjon...
Stæsjet i vinduskarmen er fra Riviera Maison, og finnes i nettbutikke HER. Dingsene med de små husene på, er teskjeer som jeg bruker når jeg rører ut brunsukkeret i kaffen min.


No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)