Monday, May 4, 2015

Møkkanett og flott rumpe!

 Jeg har fremdeles problemer med Internett hjemme, og må bruke mobilnettet for å laste opp bilder. Telenor finner ingen feil, og jeg holder må si meg rimelig misfornøyd. Heldigvis har jeg hagen min, der jeg graver ned alle problemene, og lar nettet seile sin egen sjø.
 Ellers har jeg fult opp på jobb, da populariteten på nettbutikken bare øker og øker. Mai er den dårligste måneden på interiør generelt, men det vittige er av salgskurven vår bare stiger.
Kundene sier at det er vareutvalget og servicen som gjør det, -og vi prøver virkelig å yte her.
Vet ikke hva kunder tenker når de får svar på mailene sine klokka to på natta, men jeg taster over alt når jeg er alene! ;) Midt på natten er det jo ingen som forstyrrer! ;)
Men i kveld skal jeg legge meg tidlig, da min kjære lurte meg til se Hobbiten i går, altfor sent. -Er ikke den filmen der veldig lang da??? Spurte jeg.
Klokken ble litt over halv to, og etterpå måtte jeg legge inn en ordre hos en leverandør! ;)

I morgen blir jeg alene på jobb til kl 14.00 så det blir vel noe trappespringing. Nettbutikken er jo på grunnplanet, og butikken oppe!
Får fin rumpe av det! ;)

2 comments:

  1. åååå så lekkert!!!

    ReplyDelete
  2. Så fint du har det,å bra å høre at det går så godt med nettbutikken.

    Men en annen ting du er helt rå på,det er hagen...jeg har blitt inspirert av hagen din mer enn en gang for å si det sånn!
    Håper på et glimt derfra og etterhvert,:)
    Ønsker deg og dine en finfin langhelg!
    Caroline

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)