Friday, March 27, 2015

Ingen påskeferie enda, nei!

Det siste døgnet har bare vært helt euforisk. 
Fra å ha en forholdsvis rolig onsdag til en total omveltning torsdag kveld, og i dag har jeg bare jobbet som en gal hele dagen. 
Butikk-kjøkkenet!
 Får så utrolig mange mailer, forespørsler og ordrer at jeg bare gliser fra øre til øre. Så mye skryt og gode ord er det lenge siden jeg har fått på en gang, og enda en gang kjenner jeg at jeg har valgt riktig ved å bytte jobb. (Jeg er jo utdannet aktivitør...)
 Gleder meg virkelig til å dra på jobb i morgen, -selv om det står ett digert tårn av pappesker og venter på meg som skal pakkes ut, prises og legges både i butikk og nettbutikk. Det blir ikke påskeferie på meg før torsdag, men jeg skal ha en langhelg i Amsterdam om 4 uker så det gjør ingenting. Jentene er reist til Trøndelag til familien sin der.

Litt tv nå, så blir det senga!
N







No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)