Monday, March 2, 2015

Enkelt skal det IKKE være!!

Jeg har faktisk fått lys i hagestua! :)
 Nå skal dere ikke tenke at: SÅÅÅ vanskelig er det da ikke å bestille en elektriker...?
-Men saken er at strømkabelen som vi la ned da vi grov opp hele bakgården vår med maskin, går fra garasjen og til uthuset (dypt under hagestua). Så skulle den kobles om i uthuset og føres tilbake under grillplatten, til hagestua. Høres greit ut det, men hvor tror dere all veden vår lå hen da??
-Joda, der strømkabelen går inn i uthuset, selvfølgelig!!!
Og siden vi i store deler av vinteren har vært uten vedovn, har det også krympet svært lite på de stablene der ute. Jeg truet med å bokstavlig talt hive den på bålet, men i steden fikk jeg vedovn inne og nå til slutt en så smal passasje at en 90 kilos mann med rørleggersprekk, kom seg i mellom for å koble på ett eget sikringsskap og noen duppeditter.
Lys ble det iallefall!
 I tillegg fikk jeg stikkontakt til kjøleskapet mitt, som jeg ikke har kjøpt enda.....
Skal vi ha gjettekonkurranse på hvor lang tid DET tar??
;)
Nina

No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)