Monday, February 2, 2015

Overnatting i butikken??

Jeg driver og planlegger den neste møbelleveringen til butikken min, og spekulerer litt på plassen....
Familien min vurderer å bygge ett nytt lager, slik at det er mulig å ha møblene mine rett utenfor butikken, men jeg tror jeg må be de bygge på butikken min også! ;) *hehe* 
Neida, må vel kjøpe meg ett telt! ;)
Nå er det sofaer som er mest etterspurt, så derfor blir det flere sofaer på neste ordre. 

Søskenbarnet mitt lurte forresten på om jeg hadde seng i butikken, for han mente det var utrolig greit å stikke inn og overnatte etter at han hadde vært på fest på forsamlingshuset ved siden av! 
-Luringen!!!
Vi venter inn to kontainere nå, fortløpende, men ingen senger, dessverre, bare en haug med sengegavler og sofaer i den første, iallefall.
PS Sofaene er utrolig gode å ligge på da! ;)

So Long!



No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)