Tuesday, January 27, 2015

Se hva som kom i dag!! :)

 Omsider, -etter å brukt sneglefart fra Nederland, kom reolene jeg bestilte i begynnelsen av måneden.
Så i morgen har jeg endelig hyller å sette varene i, da vi fikk flere sånne.
 Jeg fikk også hengt opp resten av gardinene i dag, men det gjenstår å dampe de...
I tillegg fikk Mona koblet oss opp på Nettet, men jeg rakk ikke å teste bankterminalen, da halve dagen gikk med å rydde ut av gamlebutikken.
I morgen blir det langdag, og hjem enten med båt, eller kjøre via Osen (som tar tre kvarter lenger enn vanlig) Tunnellen under Moldefjorden stenger som sagt kl 18.00 for rehabilitering, og gjør tingene litt vanskeligere for meg i disse dager.
Tror vi skal ha alt i boks til torsdag da..... *tvi tvi*
N.

No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)