Wednesday, January 28, 2015

Åpner i morgen kl 14.00

Jeg er ikke helt ferdig, men trenger litt snekkerhjelp, flere lagerreoler og ekstra belysning, men er så lei av å avvise de som kommer på døra, så derfor åpner vi dørene i morgen. 
NB Ikke før kl 14.00 fordi vi har noen speil og lamper som må opp. Malt tak/vegg i dag!! ;)

Vi venter inn enda mere varer, bla. fra Riviera Maison i løpet av få dager, så det blir mye som skjer fremover. 
 Har begynt å lage noen tilbud, og en innholdsrik 10-kroners kurv. Har jo litt mindre hylleplass til plukkvarer nå fordi Lene Bjerre-varene også er i hyllene, derfor ryker det mye i den!
Kjøkkenet vårt har derimot mere plass, så der venter vi inn nye delikatesser og krydder fra en flott svensk leverandør.
Ellers kan jeg nevne at vi har fått inn temmelig mange lampskjermer nå, og endel lampefoter. Vi venter inn både LED-lys, kunstige blomster og Voluspa-duftlys. Sistnevnte er litt høyere i pris enn gjennomsnittet, men jeg LOVER at de er verdt det! Jeg er selv helt avhengig av de, og jeg har prøv MANGE forskjellige merker!

;) N

1 comment:

  1. Så flott det blir hos deg:) Skulle gjerne ha tatt en tur innom butikken din, men desverre er det litt lang å kjøre:) Tror jeg må legge opp til en ferietur:) Lykke til med "ny" butikk Nina:)
    Hilsen Marit

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)