Tuesday, October 7, 2014

Lykken er å ha en handyman!

Vårt gamle hus begynner å få en ansiktsløftning nå, og det siste takket være min kjære samboer.
Jeg kommer med ønsker og forklaringer, og han lager. Det siste er listene rundt vinduet oppe som han har frest selv. Det kommer en kraftig topplist over også, -men den må han lage først!
 Resten av huset skal omså tas, men uthuset først, sier jeg! :)
De siste dagene har jeg jobbet fra tidlig morgen til sent på kveld for å legge inn nye varer i nettbutikken vår. Egentlig er det min kjære ansatt sin jobb, men hun rekker faktisk ikke over alt.
Jeg jobber også med ett nytt lokale til butikken, men ser at jeg ikke rekker alt jeg planlegger den første tiden. Men mye å se frem til er helt klart!
PS Lene Bjerre er kun å fås kjøpt i nettbutikken, -ikke i butikken i Molde. (Men i det nye lokalet i kommer alle varene) Utvalget ligger HER!  :)

Ellers må jeg si at jeg får mye pepper om dagen. Kvinner er litt anneledes enn menn når det gjelder misunnelse, -men heldigvis så finnes det noen med ett rikt hjerte der ute.
Denne fikk vi på mail i dag:

Det hele startet med en jente fra Skåla,
som ikke var det minste jåla.
Butikk vil i ha,
og det skal gå bra.
I må jobbe hardt, men det skal i tåla.

Paradiset skulle butikken hete,
etter fine varer hun begynte å lete.
Og kundene kom,
på hennes vaskerom.
Snart ble det klart at hennes varer var "hete".

Fra kjeller det bar til Villa Bjerteli,
Fra hele Norge begynte folk å si,
det vil jeg ha,
og Nina ble glad,
men det ble litt mye så til Sati hun måtte fri.

Sati mente at nettbutikk må vi ha,
for da vil salget gå så bra.
At dette var smart
var helt soleklart,
og hele Norge ropte hurra.

Flere jenter kom til underveis,
de pynter, tar bilder og oppdaterer Face.
Og med egenimport,
er dette blitt stort.
Pynt, møbler og hyller over peis.

Nå er de en gjeng med flotte jenter,
Som pakker og sliter mens kundene venter.
Alle vil ha,
Og det er så bra.
Jeg håper for strevet at dere får igjen, med renter.

Stor klem fra Maren (superfornøyd kunde)

Man skal ikke henge seg opp i negativiteter og syrlige bemerkninger, men gå inn i seg selv og tenke: Hva kan jeg gjøre med meg selv for at verden skal bli bedre??




No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)