Wednesday, October 1, 2014

Gir opp!

Etter en lang, hektisk dag på jobb, med overveldende mye kunder tittet jeg litt på bildene jeg tok før jeg dro hjem. Det var viktig å ta skikkelige bilder til nettbutikken og FB spesielt i dag, siden vi fikk inn temmelig mye nytt.
Men når resultatet blir SLIK, tenker jeg: Gå hjem og legg deg!!!
 Snakker om å stryke i fotograf-faget til gangs.....
-Jeg gir opp!!
Og siden jeg igjen kom for sent til middag, ble det Ruccola til mat på undertegnede, -resten sto på behov-lista!
Jeg er fornøyd med dagens innsats, men må si jeg har litt lite overskudd, så jeg tar noen ferie-timer med bok og fyller på med vitaminer.

Beklager, de elendige bildene i dag.
Legger derfor ved ett av mine Instagram-bilder av varer du finner i nettbutikken som "trøst".
Skal tidlig opp i morgen og levere ett spisebord som skal til Trondheim, og følge Maria til tannlegen, før jeg åpner butikken.
*Sliten, men lykkelig*



No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)