Saturday, October 25, 2014

En oppdatering!

De aller fleste har vel forstått at timene mine ikke strekker helt til så mye blogging. Enkelte dager er hjernen bare så lam at det ikke kommer noe fornuftig ut av den, så da lar man bare være å skrive noe. 
I kveld har jeg derimot sendt min bedre halvdel på Oktober-fest med jobben, og jeg har stua for meg selv. 
Tenkte derfor å summere litt fra den siste uka.....

Vi var jo i Nederland for en uke siden, og fikk to dager i Amsterdam etter "jobb". 
Amsterdam er en nydelig by, og selv om jeg ikke var ute etter å knipse typiske turistbilder, så var det enkelte ting som fasinerte meg....
Skjeive bygninger for eksempel....
Har aldri sagt at jeg er riktig rett, men på denne bygninga er det bare takrenna som er i bein....
Etter å ha svidd av noen lapper i Museumskvarteret, var det godt med en pause på The Seafood Bar.
 Kommer garantert tilbake hit!
Jeg er en kvinne som setter pris på de store kontrastene, og valgte ett moderne kunsthotell for vårt opphold i byen. 
Fasaden var elegant....
Bakgården var litt anneledes....
Heisen er ikke for de med heis-skrekk. Det var HELT svart!! *Haha* Selv er jeg bare redd for offentlig transport, så det gikk bra. 
 Min venninne Sophie fant seg røykerom med den galeste stolene. Selv om jeg avskyr oransje, var disse utrolig kule i dette rommet!
 Vårt rom var helt greit, rent og enkelt. Liker ikke gulvtepper på hotell, så det var ett av mine få kriterier.
 Ryddig helt til vi ankom....
Jeg er ikke så god på "selfies" men jeg savner ALLTID mannen når jeg er ute på tur, siden alltid lå på hotell de første gangene vi "datet". (Han bodde på Rena, jeg i Orkdalen,= møttes i Oslo) Bildet var en hilsen til han.
Den dagen vi skulle hjem, fikk jeg dette bildet fra Sati på jobb.....
 10 paller med varer på to dager. Fikk ikke fri på min fri-lørdag, nei! GLEM DET!!
Så av og til må man ha ungene med på jobb også.... (Men unger DØR ikke av å jobbe litt!! -Her er det en pause da!)
 Litt kos har vi det også på arbeid!
Og den søteste dekoratøren som ordner nye vindusutstillinger!
Ellers prøver jeg å oppdatere Instagram-kontoen min oftere da.
Følg meg gjerne!




No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)