Wednesday, September 17, 2014

Sur....

 Jeg kjente det i forrige uke at nå var batteriene flate, og jeg måtte gire ned. Dessverre kunne jeg ikke, og hva skjer, -joda en bøtte med feber og snørr rett i trynet. Oppbrukt!
Og vi som har DET fine været, og jeg ligger stort sett bare rett ut. HATER DET!
 Lillesøster kom hjem fra militæret i går kveld, og selv om jeg alltid er glad i å se henne, ble jeg innmari glad i dag, for hun tok over butikken på minuttet, slik at jeg kunne gå hjem litt over klokken to i dag.
Det er så mye jeg skulle ha gjort, men men...
-Jeg kler virkelig ikke å være syk!
 Jeg vet bare at neste gang jeg kjenner meg så oppbrukt, skal jeg kreve at noen jobber for meg, sånn at jeg kan ta det litt med ro. Ingenting er bedre for helsen enn å sulle rundt i hagen, vanne og luke.
Hagen er totalt gjengrodd nå, men stillasen ryker i morgen, så da er det mulig å klippe plena skikkelig igjen.
Gleder meg STORT til å se taket ferdig!! :)
Bildene er fra butikken i helga.

1 comment:

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)