Monday, September 15, 2014

Lykkelig ulykkelig.

Ville bare vise gangen, -nesten ferdig.
Mangler speilet her, og så skal jeg også male oppover til andre etasje. Bestemte meg i dag, fordi jeg er så fornøyd med fargen. 
 Fargen er litt misvisende på bildet over her, men kommer bedre frem her på dette dårlige mobilbildet.
Oppgangen må males uansett, da det er endel hakk og sprekker i panelet, men det oppstår jo litt slik på gammelt panel. Det er mange år siden jeg malte her da, så det har holdt seg bra. Det er verre med trappen, for den malte jeg i april i fjor. Har sparklet hakk dypere enn 4 millimeter nå! Tror King Kong eller noen bor i dette huset!
 Formen min i dag har vært pendlende mellom sofaen og horisontalen på stillasen for å male under takrenna. Møkkakjedelig, men jeg må benytte sjansen mens vi har stillaset. Taket blir forresten utrolig fint! Kan ikke få sagt hvor glad jeg er for at jeg nektet å la meg overtale til å velge Decra. Dette taket holder seg jo fint i mange, mange år! (litt møkkete enda på bildet her da, -ligger kappestøv over alt etter de få stenene de måtte dele)
Nå er jeg igjen tom for maling, men er i grunnen ganske lykkelig for det. (Les:feber)



No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)