Sunday, September 14, 2014

JIPPI!!!

 Da jeg kom hjem fra jobb i dag, hadde jeg omtrent fått meg nytt hus...
Aner ikke hvor mange snekkere det har vært her i dag, men de har iallefall klart å legge 90% av all steinen.
 Og på baksiden har jeg -etter 6 år, endelig fått meg takvindu på badet oppe! :)
-Kanskje jeg skal slå til og bestille meg sprosser på kjøkken, spiskammers og vaskeromsvinduene også da?! -Baksiden av huset har en tendens til å bli litt glemt....
(Taket på utbygget skal vi ta senere, -først blir det garasje!)
 Så var det min nye kjærlighet.....
Sofaen jeg pakket ut i går i butikken.
Er den ikke vakker??
Fargen er litt gråere enn på bildet, -grå med nesten blåskjær. Nydelig!
Jeg skal bestille ny sofa til meg selv også, for med en sofa som er 11, 5 år gammel er det faktisk lov! ;)
-Så kommer bare det store spørsmålet: Skal jeg har linfarget slik jeg hadde tenkt, -eller skal jeg velge denne fargen: grå velour.... *stjerner i øynene*

No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)