Saturday, September 20, 2014

Hvorfor er det slik???

Jeg har sendt bort hele familien, for selv å lade batteriene, og bli frisk.
Å ha huset helt for seg selv, er en sjelden luksus når en har 4 barn, så jeg nyter stillhetene, og gleder meg mer til å se de igjen.
 Tar meg en liten Mojito mens jeg nyter synet av Tory som står foran meg.
Der står hun bra, for det er bare slik med alle fine sko, at de er ett rent hel*#&$  å gå i....!
Så sannheten er disse i kveld:
Nå skal sant sies at huset har fått ett lastebillass med Rockwool på taket, og varmen har en tendens til å "forbli" i huset på en ny måte, så jeg kjenner at jeg virkelig ikke trenger de her jeg sitter.  Ja, ja... Får tro jeg blir frisk fortere!
Mennene mine koser seg på hytta på Skeikampen i kveld, og har det garantert bare bra.
Nå er det film som står på menyen min!
Ha en flott lørdagskveld!


2 comments:

  1. Håper formen er stigende :))

    Så lekkert du har det, jeg ELSKER stilen..skal slenge inn en bestilling før jul tenker jeg, må bare få inn litt pæng på konto først :p

    Ps: er en konkuranse inne hos meg også der du kan vinne putetrekk og lyslykt, sleng deg gjerne på!

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)