Tuesday, August 26, 2014

Snart, snart, snart....

"Ta mere bilder, Nina!"
-Jeg har en liten hjelper som både maser, og sparker meg i rumpa, -men det hjelper.....
 Personlig blir jeg igrunnen ganske lei av hjemmet mitt, og kjenner virkelig behov for mere endringer fremover, derfor er det ikke så gøy å ta bilder. I tillegg har Leon okkupert spisebordet til legoen sin i ukesvis. Men vi skal lage ett nytt soverom til storesøster i kjelleren, slik at Leon får lekerom ved siden av stua.
Lagt til senere: Klokka, krukker med metallokk, blomst, treboks og rottingbrett finner du for salg i nettbutikken HER
Føler for tiden at jeg er den eneste i verden som TRENGER en forandring i hjemmet mitt...
Nå er det heldigvis bare noen få dager til min nye sofa kommer da, -og jeg er virkelig spent....
Jeg har jo bestilt disse møblene direkte fra fabrikk i Asia, og hopper i det med begge bena. Må jo bare prøve, siden etterspørselen er så stor. Så får vi se.
 Ønsker du mer info om møblene vi tar inn, finner du det HER.
Jeg makter ikke å sende møbler i nettbutikken, men håper at vi kan være behjelpelig med frakt til Trondheim, og området rundt Molde.
 Ta endelig kontakt om det er noe dere lurer på ang møblene. Får mer info snart!





No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)