Thursday, August 14, 2014

Kroken på døra uten Facebook!

Hatt en lang, men flott dag på jobb i dag, og kom hjem til 6 menn som monterte stillas rundt huset mitt, -og ingen av dem var han jeg bor sammen med!
 Etter 4 år i ett slags vakum, der vi bare har gått og ventet, -og jobbet virkelig hardt for å få råd.

Jeg har jo bygget opp butikken min selv, uten hverken støtte eller hjelp, og det tok noen år før en kunne ta ut noe lønn. Jeg hopper ikke i taket etter at vi flyttet butikken heller, men nå orker jeg ikke å vente lenger, og jeg hadde noe oppsparte midler fra tidligere.
-De som tror at det går bedre med butikken i ny-lokalene får ta seg en tur og prøve om de kan gå på vannet. Det er vel ikke uten grunn at jeg maser og gnåler om nettbutikk meg her & meg der....

Molde sentrum er i mine øyne en døende plass. Trist, men fakta. Om ikke kommunen gjør noe drastisk, vil det kun være banker, eiendomsmeglere og forsikringsselskaper igjen i hele sentrum.
De kan begynne med gratis parkering, og flere parkeringsplasser!
Tro bare ikke at folk gidder å parkere helt oppe i tunnellen om de skal handler. Du pådrar deg jo kink i nakken av å bære varer helt opp dit!
Folk er late nå for tiden (inkl meg selv!) -Alle har oppvaskmaskin og tørketrommel, 95% har snøfres, eller leier brøyter om vinteren, flere og flere leier vaskehjelp, og har de som ikke plenklippertraktor, ønsker de seg robotklipper! Kommunen må bare ikke tro at folk ønsker å handle noe, om de ikke kan parkere bilen sin rett utenfor døra!!

Butikken min hadde ikke overlevd om det ikke var for nettbutikken. Og nettbutikken selger ene og alene pga. Facebook. Uten de 24 500 tilhengeren vi har der, hadde vi heller ikke hatt omsetning via nett.
Konklusjon: Skal du klare å drive noe i dag, må du ha en solid FB-side! ;)
Det var dagens oppgulp fra en faktisk veldig fornøyd Nina, som snart får tak over hodet!





2 comments:

  1. ihre dekoration ist wunderschön!!! alles liebe von angie

    ReplyDelete
  2. Håper det tar seg opp i byen din også etterhvert.. men nettbutikk er jo supert da, for oss som bor langt unna ;))

    Ha en finfin helg -
    Klems

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)