Wednesday, August 27, 2014

Ikke bloggbart....

Min interiørgale venn på Lillestrøm, Sophie maser om flere bilder fra hagestua mi....
-Måtte gå ut og "snappe"ett live-bilde for å bevise at den er ikke helt som her....
 Pr dags dato er den nemlig spisebrakke for mine 10 snekkere som legger nytt tak på huset vårt.
Arbeidet foregår på kveldstid og lørdager, og hagestua er med sitt uttrekkbare bord, ett perfekt spiserom der en slipper å ta av sko ol.
Taket er ferdig lektet ut, isolert og dekket nå, men steinen har ikke kommet enda. Kommer om ca 2 uker, så noe av stillasen skal visst ned i mellomtiden.
Så en liten hilsen fra en stue fylt med lego, og grønn eggekartong-åme på peishylla! ;)
Jepp, jeg rekker over sånn omtrent halvparten av det jeg bør, men tror ikke verden går under for det!
-Sånn går no dagan! 


1 comment:

  1. Jeg ville gjerne vært snekker hos deg, for flottere "spisebrakke" skal man lete lenge etter! :) Kan da ikke bli mye effektivitet i arbeidet - når de har SÅ flott pauserom...? :)

    Hilsen fra June
    Nostalgi & Skriverier

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)