Tuesday, August 12, 2014

Favoritt-stua...

Måtte le da jeg kom sent hjem fra jobb (igjen) og spurte ungene hvor vi skulle spise middag.
-Ute, eller i hagestua?
Det var 23 grader ute, men de insisterte på at vi skulle sitte her inne.
Ja, det var varmt, men man blir også varm om hjertet...
 Vi er enda ikke ferdig, men har tatt en real pause. Mannen i huset har nemlig fått seg ett annet leketøy. Bil heter det...
Har ikke funnet noe som passer på veggen bak sofaen enda, men jeg vet jeg ikke vil ha hyller slik jeg først tenkte, og jeg vil heller ikke ha speil, for det passer ikke. -Dessuten blir man vel blendet!
 Ute har man kommet litt lenger enn sist bilde, men pausen er også tatt her!
Veggen bak grillen har ingen sett.....
Men jeg kan vel ikke klage, siden han faktisk får gjort mer på få dager enn andre på mange måneder, -når han først setter i gang! Og det er JEG som skal male de forbanna hjørnelistene inne i hagestua (de som enda er hvite, men skal være grå!) *Ler*

1 comment:

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)