Saturday, July 5, 2014

Input!

Innredning av hagestua nærmer seg seriøst, og derfor hoster jeg opp noen inspirasjonsbilder fra Pinterest
Dette er bildet som jeg har samlet sammen for lenge siden, og derfor aner jeg virkelig ikke hvor de kommer fra. Beklager!
 Har litt problemer med å bestemme meg, for planene og ønskene har endret seg underveis.
Jeg er jo litt Ole Brum, -ja, takk begge deler.....
 Minimalistisk og listefritt blir det iallefall IKKE, -men mer klassisk og elegant.

 Møblene har jeg samlet opp gjennom ett par år, men det skal litt maling til før jeg blir fornøyd.
I dag malte jeg gulvet grått, men så plutselig tenkte jeg at vi kunne ha det nesten svart... (Da vises jo ikke jorda så godt!!!)




 Inspirasjonen var gratis i dag! :)
Ha en super helg!!!



1 comment:

  1. danke für die wunderschönen bilder!!! alles liebe von angie aus deutschland

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)