Sunday, July 13, 2014

Hagestua....

I går kveld var jeg selvsagt lys våken fordi jeg hadde sovet her på sofaen i hagestua etter middag, så da Andreas gikk og la seg, gikk jeg ut hit igjen og hengte opp lampe og klokka. 
Tente litt lys, -mest for kosens del, men det begynte faktisk å bli litt mørkt også. 
 I dagslys ble det slik!
Alt kommer selvsagt fra butikken min, -rekker jo ikke å handle noe annet sted! ;)
 Det ser ut som at pus venter på mat, men vi har ikke tatt i bruk kjøkkenet her enda. Manger vann og strøm. Kjøkkenet inne er 9 skritt unna, så det er ikke så ille!
I bakgrunnen skimtes Andreas' nye prosjekt: Ny vegg på uthuset. Jeg skrapet og grunnet den i dag, og håper jeg har nok energi til å male den i morgen kveld.
 Den nye grill-platten til Andreas ligger rett utenfor vinduet her, men i kveld var det noe annet på menyen, og det var DET pus luktet! ;)
Det har virkelig vært en flott dag, og jeg har både jobbet, vært på kaffebesøk (uten kaffe, da det var for varmt, så det ble bollebesøk, egentlig!) Vært på stranda med venner og unger, lest bok og sola meg i hagen, og kost meg med reker med kjæresten.
Jr syns ikke reker er noe særlig, så han insisterte på "Capri" (Spagetti ála Capri) -favoritten! ;)
Jentene er fremdeles i Trøndelag.

4 comments:

  1. Så utrolig flinke dere er. Dette var lekkert....

    ReplyDelete
  2. Knallfin den hagestua di altså.... Hm... Tror vi må ha reker snart her også; det er fantastisk godt og alt for lenge siden sist....

    Klem fra Jijji

    ReplyDelete
  3. For en hærlig sommerstue du har fått deg. Det ga meg masse inspirasjon da vi har et anneks her som vi ikke vet hva vi skal bruke til og bare stått der og vært et lager. Men nå skal det tømmes og sette inn større vinduer og verandadører og pusse opp inni og få det lyst og fint og åpent. Så til neste år håper jeg det meste er gjort. Digger bloggen din og jeg har fått så interesse for uteområdet og planting ol. Digg.

    ReplyDelete
  4. sehr schöne bilder, ich liebe ihre dekoration und ihre katze!!!!! alles liebe von angie aus deutschland

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)