Saturday, July 12, 2014

Flotteste glam-bord!!

 I dag fikk vi 4 paller med møbler til butikken, deriblant dette flotte bordet i to størrelser! (160x80 og 100x100cm)
 Det hvite Casa-salongbordet kom riktignok på mandag, og koster 2498,-
 Riviera-bordet kom inn igjen i går, så sofaen vår fikk 3 ulike bord på to dager.
 Vi har også ny spisesofa og spisebord inne nå.
Spisesofaen koster kun 5990,- og bordet 4498,- (bordet er 230cm langt)
 Jeg har hatt noen dager fri, men skal på jobb igjen både i morgen og mandag-onsdag. Det er Jazzfestival i Molde i uka som kommer, og vi håper noen har tid til å stikke innom oss også.
Jeg er alene med nettbutikken frem til mandag ettermiddag, så jeg skal gjøre mitt beste, men har egentlig ikke snøring på kreditt/faktura-løsningen vår (Klarna) men det er vel ikke så vanskelig. Lillesøster kommer på mandag og skal hjelpe meg da. 
Ellers lover jeg å legge inn mange nye varer, da vi har fått over 10 paller med varer denne uka. 
NB Har fått påfyll av populære varer som har vært utsolgt, men de ligger ikke under nyheter....

1 comment:

  1. Hvor mye koster det flotte salongbordet som er øverst på bildet. Str 100 x 100? Det som er i blank stål og glassplate ? Hilsen Sissel kinn.

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)