Thursday, June 26, 2014

Litt koselig....

Det ser ut som sommer, men det er ikke så varmt, så da er det greit å ha varmovner i taket.......
 Ikke vært i hagen denne uka, men har snart noen dager fri, så da blir det bedre tid, -og håper det blir varmere.
Jeg jobber nemlig både med ditt og datt for tiden, og har som mål å ha både fornøyde kunder, tilfreds mann og glade barn. Ingen enkel kombinasjon, men besøkende i butikken er stort sett fornøyd, heldigvis. At jeg ikke strekker til med å svare på alle mailer, er jeg fullstendig klar over, men det er derfor jeg gjentatte ganger BER DERE RINGE MEG!!!
Jeg bruker bare så utrolig mye kortere tid å svare på enkelte ting på telefon, kontra å skrive det! Har jo ikke tid til å lese mailer på dagtid, så det blir gjort etter at ungene er i seng, hjemmefra.
Slettes ikke lett å huske alle priser og mål i hodet når man ikke er på jobb og kan sjekke, men jeg kan ikke kjøre 4 mil ekstra for å sjekke på kveldstid heller.... *ler*
Ellers er jeg strålende fornøyd med tilværelsen må jeg si, og liker jobben min godt siden den er så utrolig variabel med ulike oppgaver hver dag.
Gleder meg til de neste ukene!




1 comment:

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)