Thursday, May 8, 2014

Mai-gave til deg!!!

Mai har alltid vært den dårligste måneden på interiør-fronten, -både for meg, og andre butikkeiere jeg kjenner. I denne måneden er omsetningen omtrent halvparten av det vi selger i juli. 

Nå koster det akkurat like mye å drive en butikk denne måneden, som ellers, derfor har vi tenkt å prøve oss på en trekning av to sånne flotte veggstaker, til en av kundene som handler i samsvar med våre salgsbetingelser (minstekjøp er alltid kr 500,-)
Verdien på disse stakene er på kr 1000,-

 Alle som da handler i nettbutikken i mai for over kr 500,- i varer, er med på dette.
Om dere tror at sjansen å vinne er liten, kan jeg nevne at de dagene jeg ikke poster bilder på Facebook, kan det ligge en eller to ordrer der, -om det i det heletatt er noen!
Nei, vi blir ikke rik av å drive nettbutikk, men den gir Sati noe å gjøre, -for dette er hennes greie dette!
Jeg bare sørger for å bestille varer, og putte de inn i nettbutikken. (Fysisk vil det si at jeg stabler alle kassene med varer rett innenfor døra til rommet til Sati, slik at hun nesten ikke kommer seg inn for å sette de på plass. Fint hun er slank... *ler*)
Her er noen av varene du finner i nettbutikken! 







No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)