Monday, April 28, 2014

Sofa-shopping!

Det ble innevær igjen.

Jeg har da i min sofa svidd av noen lapper på netthandel, og har igrunnen god samvittighet, for jeg har jobbet så mye i det siste. 
Det forundrer meg at de som klager på at vi ikke kjører gratis frakt i nettbutikken vår, ikke skjønner at firmaene legger på vareprisen som kompensasjon for dette.....
Kan nevne at jeg bestilte en MK lommebok i en av de største nettbutikkene, -selvsagt med gratis frakt. Noen uker etterpå var jeg plutselig i Ålesund (det pleier å gå noen år mellom hver gang) og der, midt i byen hadde de en flott forretning som solgte akkurat dette merket, og her kostet lommeboken 50,- mindre!!
For de har sikkert LAVERE husleie i en fin butikk midt i sentrum, enn på ett digert lager på en steinfylling i utkanten av ingenmannsland!!! 
(Må si at jeg angret på at jeg bestilte den på nettet, fordi jeg hadde MYE heller støttet opp denne ikke-kjedebutikken i Ålesund, -men så trodde jeg heller ikke at jeg skulle dit i løpet av dette året!)
Jeg mener en bør handle hos de små, uavhenginge butikkene, ellers blir de faktisk borte!
Selv måtte vi starte med nettbutikk bare for å få det til å gå rundt. Men vi har varelageret vårt midt i byen, trolig landets mest sentrale nettbutikk, pleier jeg å si!
www.paradisetinterior.no
Vi har ikke fri frakt, men prøver å være god på alt annet! ;)


No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)