Sunday, April 6, 2014

Ikke alt er lykke....

Noe er ekte, annet kan være fake. 
 Selv om vi ikke er perfekte noen av oss, er vi i grunnen veldig lykkelig sammen. Takk & lov, for livet trenger ikke alltid å være like enkelt alltid.
 I tillegg har jeg en flott familie, med verdens snilleste mamma som selv om hun ikke kan løpe maraton, både broderer de flotteste bunader, og lager de lekreste kakene......
 Av og til er vi ikke alle enige i en så stor familie, men jeg setter SÅÅÅ stor pris på den herlige ærligheten, og kunsten å vise at vi setter pris på hverandre!
Har hatt en veldig flott dåp til min herlige nevø.
Mens Leon gir tante Mona en hade-kos før hun drar tilbake til militæret, forbreder jeg meg på en hard uke. Mannen reiser bort på jobb i morgen, og jeg skal ha halve butikken på flyttesalg, og male ny-lokalene.
Jentene mine skal komme til butikken etter skolen i morgen og gjøre leksene på kontoret. Men gulroten er at vi skal ut og spise etterpå! :)




1 comment:

  1. Du e no bra flenk, Nina. Gå for gull. D der bli bra <3

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)