Friday, March 7, 2014

Kapittel 1 i hus en aldri vil glemme!

Av og til dukker det opp linker på Facebook som en blir anbefalt av venner.
I dag delte Anita Iren denne med meg.....
Bolig til salgs i Sverige:
En spennende, og overgrodd hage, med mange muligheter.....
Interiøret er det ganske mye av, og jeg kan ikke huske å ha sett noe så fengslende, og jeg må bare studere de, og gå tilbake flere ganger.
Dette er ett tydelig inntrykk fra ett ekte hjem, som noen har gledet seg stort over, derfor ønsker jeg ingen stygge kommentarer, for mobbing er ikke pent. Huset er jo veldig koselig, og har potensiale.

Vil du kommentrere, vær varsom og kreativ, og påpek de fine tingene!
Det er helg nå, så du har god tid! ;)

Her er ett av de mest spesielle hjemmene fra 2014!!



1 comment:

  1. eg kan vel få si Oh Lord og at eg er litt overveldet av de kreative innslagene og at de må være glad i ting :)

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)