Tuesday, February 11, 2014

Ønskeliste....

Det er alltid kjekt å vente på helt nye varer i butikken. Litt sånn "julaften-følelse".
Denne måneden håper jeg at jeg kan få byttet ut endel av mine Perfect Home-varer fra 1900-tallet en gang.... (Kanskje ikke så gamle, men ikke langt ifra!)
My float ventes iallefall inn, og jeg gleder meg....
 Disse etasjekrukkene er jo så flotte!!
 Trenger!!!
Ny teboks, da min gamle er så stygg at jeg skjemmes! (Her i huset drikkers det maaaange kopper te om dag!)
Jeg bruker mye olje og balsamico, og HATER sånn klæss av en hamburger-dressing ala gatekjøkken. Kommer ikke i mitt hus!!!
Svært allsidig glasslykt med gullkant....
 Så ønsker jeg meg denne å ha blomster i, i spisestua!


 Disse bestilte jeg på messa, for glassbrikker har jeg ikke!

Disse er bare SÅÅÅ lekre!!
 I tillegg ønsker jeg meg en ny skjerm til bordlampen min ved tv'n.
PS Å drømme, og glede seg, er faktisk halve gleden!! ;)

No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)