Tuesday, February 4, 2014

Hva foretrekker du fake, eller ekte vare??

I dag har jeg unnet meg en bukett roser....
Jeg er bare så innmari lei av at alle blomstene jeg kjøper til denne delen av stua holder i 3 timer, så er det takk og farvel....
Synderen skimtes øverst oppe i høyre hjørne på denne bildet: 
Ja, varmepumpe er deilig, MEN det blir noen kroner på blomster!
Denne hortensianen koster bare litt mer enn en ekte, og vamepumpa klarere IKKE å knerte den!!!
 Jeg foretrekker ekte, men med min jobbsituasjon og forkjærlighet til å være ute når solen er fremme, blir det mindre tid til å stelle plantene i stua. Pengetrærene vokser, og klarer seg fint, -men det kommer ALDRI penger på de....
PS Har jeg noengang sagt hvor glad jeg er fordi jeg aldri malte spisestua mi???
(Skal ha meg nye stoler snart da, må bare spare litt først!)


1 comment:

  1. Ekte er ALLTID penest... Så får man ta valget på stell eller ikke :)
    Ha en fin uke Nina- liker særs godt det du gjørmed butikken- og dine meninger generelt.. :)

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)