Sunday, January 26, 2014

Interiørtrender....

 Det ble virkelig ikke tatt så innmari mange bilder på messa, fordi vi generelt slet med å finne gode motiver denne gangen. Så mange stands var ett sammensurium av stilforvirring at min konklusjon er i dette stilskifte at: Vi prøver å ta inn litt av alt mulig, så får vi se hva som selger best.
Sati hadde sin personlige oppfatning at det var mye rester fra fjordåret og året før, ispedd noe nytt.

Summa summarum: Vi fikk Wow-følelsen av en stand, + ett par andre som hadde endel riktige godbiter, ellers er vi ganske skuffet. Slettes ikke alt som står på lista vår har vi funnet, så vi skal tilbake i morgen og lete videre.

 I dag var vi på ett showroom utenom messa, og bestilte endel av det dere får se på disse bildene.


 Linselus dukker opp over alt....

 Sjekk denne lysestaken da!!!

 Ny, svart dødslekker stol! (men det beste er vel sittekomforten!! Beste jeg har kjent!)


Tidlig kveld i kveld på Frk Samuelsen, som kom tilbake til hotellet litt over klokke elleve.
Siden har jeg kost meg med Maison, kake fra Deli de Luca og litt Cola, i min svære seng som jeg har helt for meg selv.
Må tidlig opp i morgen for å få med meg litt mer av messa før jeg må hjem.
God natt!!


No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)