Saturday, January 4, 2014

Gå naken!!!

 Straffen for å senke skulderne og si til seg selv at en er 98% ferdig med både varetelling og (min del av) årsregnskapet, er at en bare MÅ bli syk.  Å slappe av er i min kropp synonymt med å kapitulere, og når en kapitulerer tar tydeligvis immunforsvaret en real ferie.
Har ikke vært så syk som dette på to år, så jeg er ikke akkurat overlykkelig, men prøver å bruke tiden til ting jeg ellers ikke rekker, sånn som å se i taket, høre på nyhetskanalen på tv i over 2 timer, bestille   fly og hotell til messa, (jeg håper jeg ikke har bommet HELT nå da, og tatt feil år eller noe sånt!) bestille varer jeg ikke tenger på Ebay og planlegge fremtiden. De neste 7 årene, eller noe i den dur.
Jeg har nå fått liggesår på rumpa, og grøsser med tanken på oppvasken som hoper seg opp på kjøkkenbenken, og søppelet som fyller skapet under benken så dørene ikke vil igjen. 
Min kjære deler jo formen med meg, så vi er trolig Norges mest "spennende" par akkurat nå. Takk og lov for at 75% av ungene ikke er hjemme. 
Fordelen med å være syk, er at man totalt ingorerer sin egen hygiene, og dermed forblir vaskerommet strøkent. Dusjing med feber er oppskrytt, og man unngår alt som eksisterer av speil. Nesen er jo så tett at man ikke har luktesans alikevel, så jeg bryr meg ikke. Fordelen er jo at man har ett strøkent vaskerom, og det er sjeldent! ;)
 Nå må jeg si at jeg er på bedringens vei da, ellers hadde jeg vel ikke klart å skrevet en eneste setning her, -og bildene ble tatt på onsdag!
 Ja, vi får se hvordan dette året blir, -om man holder sine tanker om å bli sunnere, trene mer, og gå mer tur.. En ting jeg kan GARANTERE iallefall, er at dette rommet forblir ikke så strøkent resten av året! ;)
Skulle vel ha krevd at om man ikke tar ett tak her hver uke, så får du gå naken!!
PS For deg som ikke ønsker å gå naken, og må vaske tøy av og til, anbefaler jeg DETTE!!

1 comment:

  1. Her var det koselig:-) Sjekk ut konkurransen hos meg, vel:-)

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)