Monday, January 20, 2014

Drømmer meg bort....

Jeg blar og blar i kataloger, og må si at denne delen av jobben min liker jeg virkelig.
Å få bestemme varesortimentet for en hel butikk er i grunnen en glede, -helt frem til noe ikke selger.....
Heldigvis har jeg ganske stor flaks, -unntakene er mest der bildene til leverandøren har lurt meg, og jeg kjenner at jeg selv blir ganske skuffet. Det er altså ikke helt enkelt!

Legger ved litt inspirasjon.....
 Horn-vase i gull....
Elsker bildet over her, og forventer at nøkken dukker opp om få sekund....
 Enkle sylinder-lykter i gull....
 Her var det noen flotte fjærbilder i gull, men foto av nettet i full fart ble ikke så bra i dag. Burde heller tatt skjermbilde. (Neste gang!)
 Sånne glasskupler er så utrolig populære for tiden!
Det er bare 3 dager ti vi drar på messe nå, og vi lover å oppdatere både Facebook og blogg jevnlig.
I butikken kommer det nok noen gode tilbud mens vi er borte, for vi trenger vel plassen.... ;)
En god nyhet er at både hjertelykter og speilstaker, + noen få speilfat kommer inn mest trolig på fredag, så det er noe å glede seg til for dere her hjemme også! :)



No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)