Friday, December 6, 2013

Heldige meg!

 Heldige Nina med egen interiørbutikk, og det PERFEKTE livet!
Egen interiørbutikk innebærer at man er på jobb hver dag, unntatt søndag i 3 uker på rad, 0 tid til å vaske, bake og pynte til jul i eget hjem, og heller overhode ingen som tenker: Vaskerommet! Ja, dit har jeg lyst å gå og rydde og legge sammen litt klær...... *Sukk*
For dette er vel den eneste kroken som er noenlunde koselig.....
Resten ser omtrent sånn ut, -enda her har jeg satt noen av stolene pent under bordet, og fjernet vinflaska jeg prøvesmakte på i sta.
PS Lego-platene til Leon er fra da jeg var liten. ;)
 Slipper å vaske vindu, og kunstig snø er oppskrytt. Vi ser jo omtrent ikke ut lell.
I morgen tidlig er det opp på jobb igjen, og frem med spaden for å måke seg inn til butikken, og satse på at ungene ikke roter mer hjemme enn det allerede er.... ;)

Ha en flott helg!



2 comments:

  1. vel hvis det er noen trøst så er det omtrent likt hos meg -minus legoen på gulvet,men eg ahr 3 hunder som roter med bamesene sine rundt ,enda mer enn noen barn kan rote :P

    ReplyDelete
  2. Hei du :) Jg synes huset ditt så koselig uansett jeg, og rotet går ingen steder, så det er der til du har tid til å gjøre noe med det :)
    Koselig blogg og hus du har. Jeg tittet på bilder fra butikken din og var veldig glad jeg ikke fant noen link til nettbutikk... Det kunne blitt dyrt :) Utrolig mye lekkert! Jeg ønsker deg og dine en riktig god advent.

    Mvh Ann-Merethe

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)