Sunday, November 3, 2013

Spise ute, eller spise UTE!

Etter å ha vært så produktiv i går, har denne dagen bare kokt bort i kålen.
Rotet bort hele formiddagen til å se på Drømmedesign på tv'n, noe som jeg etterpå syns egentlig var bortkastet, da episodene var så gamle at det var en nyhet med vannbåren gulvvarme, og skrujern med magnet på tuppen. 
Ikke fikk jeg tatt noen interiørbilder heller, slik jeg vanligvis gjør på søndager. Bildet under er nok fra i går.....
Fikk ryddet inn dampumpa, og hjulpet Andreas med ett vindu på hagestua, samt ryddet litt i hagen da. Og for å trøste megselv for å være totalt udugelig, tente jeg en mengde lys i hagen, -så mange at bilene nede på veien bremset opp, og bestilte middag på Delias kro. 
Mitt antrekk og søndagstryne (les: usminket, ubørstet hår) egnet seg ikke på ei kro, så derfor spiste vi hjemme, men for å kompansere spister vi ute....
 Vi har omtrent verdens minste veranda, men det er god plass for to å spise her.
Litt stas å spise ute i november.... ;) (UTEN pledd!!!)
 Siden jeg ikke duger til noe vettugt i dag, la jeg meg like godt i badekaret etter at jeg la Leon, og begynte på en ny bok. Ble nesten en mini-ferie i dag da. Godt det! :)

5 comments:

  1. Mulig du syns du har verdens minste veranda, men den ser innmari koselig ut. Må være deilig å sitte der og kose seg :)

    ReplyDelete
  2. Deilige terassen :)
    Badekar .......Lykke <3

    ReplyDelete
  3. How wonderful! Your terrace is very beautiful!!! Enjoy! :-)

    ReplyDelete
  4. Ja, tenk å kunne spsie ute i november! Fantastisk stemingsfull veranda :-)

    ReplyDelete
  5. loooove your blog!!! angie from germany

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)